x تبلیغات
SEO

آموزش وبلاگ نویسی

 

اینترنت و فضای مجازی بستری وسیع و مملو از ظرفیت های گوناگون است که می تواند برای موفقیت هرچه بیشتر به شما کمک کند. در عصر فناوری و ارتباطات هر کسی می تواند از دانش و مهارت خود برای ارتباط با هزاران انسان دیگر استفاده کند. وبلاگ نویسی یک شیوه ساده برای مطرح کردن نظریات و اشتراک گذاری دانسته های خود با دیگران است. اگر شما هم فکر می کنید مهارت خوبی در نویسندگی دارید، می توانید با یادگیری نکات مهم مقاله آموزش وبلاگ نویسی و مشاهده چند نمونه وبلاگ موفق، برای ساخت وبلاگ شخصی خود اقدام کنید.

تمامی نکاتی که در ادامه برای شما بررسی می کنیم، برگرفته از تجربیات ما در مدیریت و راه اندازی هزاران وبلاگ در عرصه وب است.

ادامه مطلب

تگ هدینگ چیست؟

 

اگر شما هم به تازگی وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ شده اید یا در حال یادگیری سئو هستید، احتمالا نام هدینگ ها و سربرگ های محتوا به گوشتان خورده است. شاید هنوز کمی در این باره شک داشته باشید که تگ هدینگ چیست و به چه علت تاکید زیادی بر استفاده از آن می شود.

در واقع مفهوم هدینگ به اندازه سایر استراتژی های سئو و بهینه سازی سایت پییچیده نیست، اما رعایت نکات مربوط به آن به طور قابل توجهی بر افزایش ترافیک و بازدید سایت شما تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی کامل و جامع تگ های هدینگ و راه های مختلف به کارگیری آن در محتوای سایت بپردازیم.

ادامه مطلب

پمپ اب خانگی

 

در شبکه‌های آبرسانی شهری، روستایی و صنعتی، ممکن است فشار آب ورودی به ساختمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری برای تأمین آب مصرفی در طبقات بالایی کافی نباشد. در چنین مواقعی، از پمپ اب خانگی برای تقویت فشار آب استفاده می‌شود. این پمپ‌ها توانایی افزایش فشار آب و تأمین آبدهی مناسب در نقاط دورتر از منبع آب را دارند. استفاده از پمپ آب خانگی علاوه بر تقویت فشار آب، مزایای دیگری نیز دارد. یکی از مهم‌ترین مزایا، صرفه‌جویی در مصرف آب است. با افزایش فشار آب و بهبود روند آبدهی، مصرف آب در طبقات بالایی بهبود یافته و از تلف شدن آب جلوگیری می‌شود. این موضوع به کاهش هزینه‌های مرتبط با مصرف آب کمک می‌کند.

پمپ‌های اب خانگی به‌صورت معمول در مجتمع‌های مسکونی و تجاری کوچک یا متوسط نصب می‌شوند و به‌عنوان یک راهکار کارآمد برای مشکلات فشار آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پمپ‌ها با توجه به نیاز مشتری و مشخصات ساختمان نصب می‌شوند تا فشار و آبدهی مناسب را فراهم کنند. از این رو، استفاده از پمپ‌های آب خانگی می‌تواند به افزایش بهره‌وری و راندمان در مصرف آب کمک کند.

ادامه مطلب

چگالی کلمات کلیدی در سئو

 

چگالی کلمات کلیدی در سئو یکی از مهمترین فاکتور ها به شمار می آید. اهمیت ندادن به این فاکتور مهم، موجب می شود؛ یا ربات های گوگل متوجه موضوع صفحه شما نشوند و آن را برای کلمه کلیدی مدنظر در نتایج جستجو جای ندهند، یا این که جریمه بهینه سازی بیش از حد (Over Optimization) شامل حال وب سایت شما شده و صفحه به طور کلی از نتایج جستجو حذف شود. برای درک بهتر مفاهیم مشکلات ذکر شده و علت آن ها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ادامه مطلب

دنیای زبان، بهترین منبع یادگیری زبان های مختلف

 

امروزه دنیای زبان های خارجی و روش های یادگیری آن ها با تحولات بسیاری همراه شده و شیوه های زیادی برای یادگیری و تقویت زبان ابداع شده‌اند. اما با وجود این پیشرفت ها همچنان کتب آموزش زبان بسیار محبوب هستند و افراد زیادی بر این باورند که فراگیری زبان از طریق کتاب ها می تواند از سایر روش ها مثمر ثمر تر باشد. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب جهت جلوگیری از سردرگمی شما در دنیای زبان، برخی از مهمترین ویژگی های یک کتاب آموزش زبان خوب را بیان کنیم.

ادامه مطلب

متا تگ Open graph چیست؟

 

متا تگ Open graph از جمله متا تگ هایی است که در راستای بهینه سازی سورس سایت باید شناخت کافی از آن، داشته باشید. برخی از متا تگ ها در سئو اهمیت بسیار زیادی دارند و مستقیما روی رتبه و سئو سایت اثرگذار هستند، برخی متا تگ ها نیز اثرگذاری غیرمستقیم دارند. متا تگ Open graph نیز در این دسته بندی قرار می گیرد.

ما در این مقاله سعی کردیم به طور کامل این تگ را برای شما شرح دهیم و نکات مهم آن را به شما آموزش دهیم.

ادامه مطلب

لیست انواع کتاب قانون و معرفی بهترین آن ها

 

کتاب قانون به مجموعه کتاب های حقوقی گفته می شود که در هریک از آن ها قوانین شاخه خاصی از حقوق قرار گرفته است. کتاب قانون با موضوعات گوناگونی از جمله قانون مدنی، مجازات اسلامی، تخلفات اداری، قوانین مالیاتی، قوانین تجاری و... به چاپ رسیده است. این کتاب ها می توانند برای افراد فعال در عرصه حقوق، بخصوص کسانی که قصد شرکت در آزمون های وکالت را دارند، بسیار مفید واقع شوند.

ادامه مطلب

پیج رنک چیست؟

پیج رنک گوگل چیست؟ موتور جستجو گوگل برای تعیین اهمیت صفحات سایت های مختلف و جهت رتبه بندی آن‌ها در صفحه نتایج جستجو، از پیج رنک سایت استفاده می کند. پیج رنک یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی نتایج ربات جستجوگر گوگل است. (یا بر اساس این مقاله بهتر است بگوییم بود)  پیج رنک (Page Rank) توسط بنیان گذاران گوگل Larry Page و Sergey Brin مطرح شد. در واقع اصطلاح پیج رنک نیز از اسم لری پیج گرفته شده است.

به عبارت دیگر پیج رنک سایت عددی بین 1 تا 10 است که به صفحات مختلف سایت ها اختصاص داده می شود؛ مانند یک نمره که به هریک از این صفحات تعلق می گیرد. حال رتبه و جایگاه این صفحات در صفحه نتایج جستجو گوگل، بر اساس نمره یا همان پیج رنکی که به آن‌ها اختصاص داده شده، تعیین می شود. هرچه پیج رنک یک صفحه بالاتر باشد، شانس بیشتری جهت کسب جایگاه بهتر و بالاتر قرار گرفتن نسبت به صفحات هم موضوع خود (صفحات رقیب)، خواهد داشت.

پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

در گذشته گوگل بر این باور بود که هرچه تعداد لینک‌های ورودی یک صفحه بیشتر باشد، به معنای بار ارزش‌تر بودن آن صفحه است و پیج رنک بیشتری به آن اختصاص می داد. الگوریتم گوگل لینک های ورودی را بعنوان یک رای مثبت از سوی سایر صفحات در نظر می گیرد. میزان تاثیر یک لینک ورودی بر پیج رنک سایت، به عوامل مختلفی مانند پیج رنک صفحه لینک دهنده (صفحه مبداء لینک)، تعداد لینک های موجود در آن صفحه و فالو یا نوفالو نبودن آن لینک ها بستگی دارد.

همان طور که گفته شد، اگر در صفحه‌ای تعداد زیادی لینک قرار گرفته باشد، بر پیج رنک آن صفحه تاثیر خواهد داشت. این معیار تا حد زیادی قابل قبول است؛ زیرا داشتن لینک خروجی زیاد به این معنی است که حساسیت زیادی بر معرفی منابع در سایت وجود نداشته است.

میزان اهمیت پیج رنک سایت چقدر است؟

همان طور که احتمالا می دانید، گوگل برای تعیین جایگاه صفحات مختلف عوامل زیادی مانند کیفیت محتوا متنی، تصاویر موجود در صفحه، میزان بهینه بودن سورس کد صفحه و… را در نظر می گیرد. Page Rank نیز یکی از چندین و چند عامل موثر بر رتبه بندی نتایج گوگل است اما در حال حاضر دیگر تاثیر زیادی بر آن ندارد و در مباحث آموزش سئو حرفه ای مانند سابق به آن پرداخته نمی شود. اما همچنان این فاکتور که عددی بین ۱ تا ۱۰ است، معیار مناسبی برای تعیین میزان محبوبیت و اعتبار سایت شما از دید بازدیدکنندگان خواهد بود که تاثیر زیادی بر جذب تبلیغات در سایت خواهد داشت.

بنابراین بهتر است از این به بعد بیشتر از اینکه فکر کنیم پیج رنک گوگل، در جذب ورودی گوگل موثر است، فکر کنیم که بر گرفتن تبلیغات در سایت و کسب درآمد از این طریق موثر خواهد بود.

روش های افزایش پیج رنک گوگل

کیورد گپ چیست؟

برای بسیاری از سئوکاران این موضوع همیشه چالش برانگیز است که کیورد گپ چیست؟

این سوالی است که معمولا مدیران سایت ها و سئوکاران هنگام مواجه شدن با کلمات کلیدی می پرسند. کلمه های کلیدی یکی از حیاتی ترین عناصر برای سئو محتوا هستند که می توانند به شدت روی تجربه کاربری و رتبه گیری سایت تاثیر بگذارند.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب از آن جهت اهمیت دارد که می تواند سایت شما را در نتایج جستجو بالا بکشد. اما آیا مطمئن هستید کلمات کلیدی که در محتوای خود به کار برده اید، واقعا چیزهایی هستند که کاربران اینترنت جستجو می کنند؟

این موضوعی است که در مطلب زیر قصد داریم به آن بپردازیم. آشنایی با مفهوم کیورد گپ به شما کمک می کند هیچ کلمه کلیدی مفیدی را برای ارتقای رتبه سایتتان از دست ندهید.

کیورد گپ چیست؟

حتما از خود می پرسید واقعا کیورد گپ چیست؟

این مفهوم به چه دلیل برای سئوکارها اهمیت دارد؟ در پاسخ باید گفت Keyword Gap معیاری است که نشان می دهد کلمات کلیدی که سایت شما از آن ها ترافیک دریافت می کند، چه قدر با کلمات کلیدی رقبایتان تفاوت دارد.

به عبارت بهتر کیورد گپ می تواند با اندازه گیری ترافیک ارگانیکی که از کلمات کلیدی به دست می آورید، را اندازه گیری کند. سپس این مقدار در کنار آمار ترافیک ارگانیک سایت های رقیب قرار می گیرد و با مقایسه نتایج شما قادر خواهید بود کلمات کلیدی که از دست داده اید را کشف کنید.

مزایای آنالیز کیورد گپ چیست؟

آنالیز کیورد گپ با هدف یافتن فرصت های کلمات کلیدی صورت می گیرد. این کار به شما کمک می کند کیوردهایی که پتانسیل خوبی برای کسب و کارتان دارند، را شناسایی کرده و از آن ها استفاده کنید.

انجام تجزیه و تحلیل کیورد گپ نوعی تحقیق رقابتی سئو محسوب می شود و موجب می شود راحت تر بتوانید کلمات کلیدی را که رقبا از آن ها ترافیک زیادی کسب می کنند، بیابید. به خاطر داشته باشید که هدف شما از راه اندازی کسب و کار آنلاین، جلب توجه مشتریان و دستیابی به افزایش فروش است؛ بنابراین نباید از هیچ فرصتی برای دریافت بازدید کاربران اینترنت غافل شوید.

در ادامه می توانید فهرستی از مزایای آنالیز کیورد گپ را مشاهده کنید:

  • آنالیز کیورد گپ به شما کمک می کند از فیلترهای مختلف برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • با این روش می توانید کیوردهایی که ترافیک را به سمت رقبای شما هدایت می کنند بشناسید.
  • بعد از آنالیز کیورد گپ امکان تهیه فهرستی از کلمات کلیدی مناسب را خواهید داشت.
  • به کمک آنالیز کیورد گپ قادر خواهید بود میزان کلیک به ازای هر کلمه کلیدی را کشف کنید و در نتیجه کلماتی که هیچ کلیکی دریافت نکرده اند را در صفحات جدید خود به کار نبرید.
  • در حین تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی متوجه خواهید شد که کدام کلمات بین سایت های رقیب همپوشانی دارد. به این نحو شما پرکاربردترین کلمات کلیدی را پیدا کرده اید.
  • آنالیز کیورد گپ بین ترافیک دریافتی از موبایل و دسکتاپ تفاوت قائل شده و میزان ترافیک دریافتی از هر کدام را به شما نمایش می دهد.

چگونه یک کیورد گپ موثر انجام دهیم؟

بعد از اینکه به خوبی فهمیدیم کیورد گپ چیست و چه مزایایی دارد شاید بهتر باشد روش های عملی برای آنالیز کیورد گپ را نیز بررسی کنیم.

Similarweb یک پلتفرم عالی برای پیدا کردن کلمات کلیدی است که ترافیک واقعی سایت را به شما نشان می دهد. چطور باید با استفاده از این ابزار کیورد گپ را به طور موثر آنالیز کنیم؟ برای این کار کافی است در پلتفرم Similarweb وارد صفحه اصلی شوید و بخش مربوط به کیورد گپ را انتخاب کنید. پس از آن دامنه سایت خود و قبای مورد نظر را وارد می کنید و مقایسه کلمات کلیدی آغاز می شود.

داده های مختلفی از قبیل کلمات کلیدی که رقبا با آن ها ترافیک دریافت می کنند، در قالب یک نمودار به شما نمایش داده می شود. در این نمودار همچنین می توانید به آمار رتبه بندی، سختی کلمات کلیدی و مواردی مانند آن دسترسی داشته باشید که به شما در تحلیل کلمات کلیدی رقبا کمک می کند. در نهایت چیزی که از این نمودار به دست می آورید این است که می دانید کدام کلمات کلیدی پتانسیل ترافیک بیشتری را دارند و باید آن ها را در صفحات سایت خود بگنجانید.

استفاده از آنالیز کیورد گپ برای تدوین استراتژی سئو

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید که لباس شنا می فروشید. در بستر اینترنت هزاران وب سایت دیگر نیز وجود دارند که برای فروش لباس شنا با شما رقابت می کنند؛ بنابراین لازمه موفقیت این است که مطمئن شوید هر کلیدواژه ای که رقبای شما را، به سمت افزایش ترافیک و فروش هدایت می کند، در محتوای صفحات شما نیز به کار می رود.

در نتایج مربوط به کیورد گپ احتمالا بسیاری از مواردی که نشان داده شده اند به کلمه کلیدی مورد نظر شما ارتباطی ندارند. برای اینکه تجزیه و تحلیل موثرتری داشته باشید، می توانید از روش های زیر برای محدود کردن نتایج استفاده کنید:

ارگانیک یا پولی؟مشخص کنید که می خواهید صرفا ترافیک ارگانیک را ببینید یا ترافیک به دست آمده از روش های پولی را نیز ارزیابی خواهید کرد.

جهانی یا منطقه ای؟ممکن است بخواهید ترافیک هایی که یک سایت از منطقه مکانی خاصی دریافت می کند را مشاهده کنید. به عنوان مثال دیجی کالا یک فروشگاه  آنلاین محبوب در ایران شناخته می شود و احتمالا آنالیز کیورد گپ مربوط به بازدیدهای خارجی کمکی به شما نمی کند. پس حالت منطقه ای را انتخاب کنید و روی ترافیک حاصل از کاربران ایرانی متمرکز شوید تا کلمات کلیدی موثر در این کشور را پیدا کنید.

دسکتاپ یا موبایل؟کاربران موبایل و دسکتاپ چه کلمات کلیدی را جستجو می کنند؟ ممکن است سایت هایی که بیشترین ترافیک موبایل را دریافت می کنند شرکت های ایرانی باشند اما در وضعیت دسکتاپ اوضاع می تواند برعکس باشد؛ بنابراین از تجزیه و تحلیل این موارد غافل نشوید.

توجه: برای بهره مندی از قابلیت آنالیز کیورد گپ ابزار تحلیل سئو سایت Similarweb می بایست اکانت اشتراکی تهیه کنید. این اکانت را هم می توانید از برخی سایت های ارائه دهنده خدمات اشتراکی ابزارهای سئو تهیه کنید و هم می توانید با ارتباط مستقیم با کارشناسان این ابزار، با داشتن حساب دلاری، این اکانت را تهیه کنید.

آنالیز کیورد گپ,ابزار تحقیق کلمات کلیدی,تحقیق کلمات کلیدی هدف

بهترین وکیل بانکی تهران و مشاور جهت دعاوی بانکی

وکیل بانکی تهران با توجه به مشکلات و اختلافاتی که بخصوص در شهر تهران بین بانک ها و مشتریانشان پیش می آید، بسیار مورد توجه و جستجو افراد زیادی قرار گرفته است. وکیل بانکی به یک وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود که به تمامی قوانین بانکداری آشنایی کامل دارد و می تواند از موکل خود در برابر سوءاستفاده های برخی از بانک ها دفاع نماید. در این صفحه ابتدا به طور کامل رایج ترین مشکلات و اختلافات بین بانک ها و افراد را بررسی خواهیم کرد

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 صفحه بعد